6/11/2013

AMAZON 13A/W EXHIBITION / MIHO

Hello World!!
It's Tuesday but want to talk about the exciting event on Friday!!
Yuria and I went to Amazon Fashion / Javari.jp Press Rooms' event and met with fashionable ppl there and exchanged this our views on this years' fashion trends!! Talking about ppl, of course I'm including handsome waiter/actor. He was the cast in "Twenty Century Boy"as in Friend/tomodachi. By the way, I worked in films distribution before so I was super excited to see one of the cast of the great movie ;) not to mention the finger foods were delish!!

こんにちは。
本日は金曜日の出来事をほんの少しご紹介。
YURIAと二人で、AMAZONさんのプレスルームの展示会へお邪魔してきました。
二人とも靴業界が初めてなので、13A/Wから来年のトレンド情報まで勉強して来ました!
そこで思わぬ出来事が。
なんとなんと、フィンガーフードをサーブしていた方が「20世紀少年」のおともだちを演じた方でした!
金曜日一の衝撃です!!

話は変わりまして、土曜日はサンプルセールでした。
来て下さった皆様、遠くまでありがとうございました!!




0 件のコメント:

コメントを投稿